22 år idag.

Igår åkte jag och Viktor hem till min lillasyster och hennes kille i Göteborg, vi drack vin och firade min födelsedag lite grann eftersom jag fyller år idag!!! Vi planerade även våran semester som vi ska tillbringa tillsammans på franska rivieran i sommar.
Igår fick jag dom snygga byxorna jag har på mig i en tidig födelsedagspresent av min pojkvän. Jag stod här hemma och svor att jag inte ville ha på mig nån sommarklänning när det ändå bara regnar. Då tog han fram ett paket och i låg dessa supersnygga byxor, precis sådana jag ville ha. Tack älskling. I dag på morgonen har jag fått massa mer paket och jag kommer att visa några av dom för er senare. I kväll åker vi tillbaka till Stockholm. Ha en trevlig söndag allihopa, det ska jag ha!
Jag har på mig, byxor Zara, spetsjacka HM divided exclusive, skor Bianco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0