Whiteroom.

Igår festade vi loss på Whiteroom. Ikväll blir det film och pizza. Imorgon jobb.

I fredags när jag när jag landade med flyget på Bromma flygplats hade jag jätte bråttom ner på stan. Jag stod och trängdes bland massa människor vid bandet där alla väskor kommer och hoppades, som alla andra på att min väska skulle komma ut bland dom första. Men istället så vad det jag som stod kvar sist av alla. Stod kvar ända tills bandet stannade utan en endaste lite skymt av min väska, kände mig som Stig Helmer i sällskapsresan, när han ska till Spanien och inte får sin väska. Helvetes j*vlar sa jag högt för mig själv och gick till informationen. Min väska var kvar på Landvetter. Sjukt irriterande. Tur var att jag fick min väska på ca 35 kg hemkörd dagen efter=) Aja, jag slapp släpa på den hela vägen hem iaf, haha.

Trevlig söndag på er, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0