Bästkusten.

Igår checkade jag ut från Hotel Mama and Papa, (som pappa säger=) haha). Det har varit såå skönt att bara vara hemma hos föräldrarna under dom 2 sista veckorna av semestern. Shit, på måndag är den slut, min första semester i mitt liv. Vuxenpoäng! Vet inte om jag är redo, skulle behöva lika många veckor till. Jag älskar mitt Stockholm och det är underbart att komma hem till Min kille, som jag inte sett på två veckor, Men, det är alltid lite sorgligt att lämna Onsala, Göteborg, familjen mina fina vänner, speciellt när man vill finnas nära dom som mest.
Viktor lagar middag till oss nu, sedan kommer hans lillasyster hit sedan ska vi vidare till Viktor kompis för lite fest. Sista semester kvällen kommer sedan att vara ett minne blott, (haha skoja).
Här kommer ett bildregn med bilder från en fantastisk sommar på västkusten.
Vi firarade Viktor födelsedag på Hamnkrogen.

Min lillasyster och jag.

Världens bästa och jag.

Hoppkort=) Jag, Viktor, Elin och hennes Hampus.

Eftersom Viktor kommer ifrån andra sidan landet tycker han det är väldigt spännande att fiska krabbor, söt!

Viktor och Mica ska sova middag.

Vi har vari ute mycket med båten.

Underbara Onsala.

På stranden i Onsala.

Fina Elin.
Vi var och åt buffé och lyssnade på trubadur med syskonen, kompisar, mamma och pappa och deras kompisar i Onsala.

Kvällstur med båten ut till en ö där vi drack vin och sjöng.


Min fina lillasyster.

Kommentarer
Postat av: jonna

Åhh vad fantastiskt det ser ut! Hoppas du har det bra där hemma i Sthlm :-)

2010-08-09 @ 01:34:18
URL: http://jonnalauhage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0