Östermalm runt.

Var ute på powerwalk igår kväll men Klara opch Amanda. Vi gick runt Östermalm, sedan Strandvägen och över till Djurgårn. Riktigt skönt va det. När jag kom hem var jag helt död efter första arbetsdagen så jag deckade i soffan.

Jag har varit deppig över att jag skulle börja jobba igen och jag mår illa och får migrän. Men bara för att semestern är slut och jobbet börjar så är fasen inte sommaren slut. Jag vill inte få det livet med rutinerna jobba, äta, kolla tv, sova (som det oftast är på vinterhalvåret). Nej, sommaren är banne mig inte slut än (sensommaren har ju precis börjat, haha) och jag kommer att ta vara på tiden efter jobbet också. Mer grillkvällar med vänner, middagar, ett glas vin mitt i veckan, promenader i andra stadsdelar, utflykter mm. Förutom idag, idag ska jag attackera soffan och bara kolla på tv och hoppas på att huvudvärken försvinner en gång för alla och att Viktor står för middagen! Sen kan mitt nya liv börja!

Jag ska inte deppa ner mig bara för att man måste jobba!!!

En sak som jag också brukar göra, jag tycker det är viktigt att alltid se fram imot någonting. Tex, en hemresa till antingen mina eller Viktors föräldrar, ett besök, en utomlandsresa, en fest mm. Just nu ser jag fram imot att Viktor mamma och pappa kommer till oss på fredag, Vi ska fira Klara som fyller år, och på lördag blir det förfest hos oss och utgång, kul=)

Kommentarer
Postat av: Klara

wiiho längtar med, vi kommer ha skit kul!;D

2010-08-11 @ 15:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0