Sturecompagniet.

I lördags hade vi lite fest hemma hos oss, vi firade Klaras födelsedag med champagne, drinkar, vin, lekar och dans. Kvällen avslutade vi på Sturecompagniet, och jag hade riktigt kul! Tror att det var närmare 25C i lördags natt. Det var längesedan det var så varmt en natt i Sverige. Det var som en bastu inne på Stures, tillslut tror jag alla struntade fullständigt i det och bara körde, trots att det bokstavligt talat rann om en.
Jag hade på mig en beige silkesklänning från Zara och ett par röda klackar till det. Älskar kombon beige-rött. Fick aldrig någon bild på hela mig, så den suddiga bilden bakifrån när jag vinkar in en taxi på Kungsgatan kl halv 4 på natten får duga, haha!

Kommentarer
Postat av: jonna

Tjena Snyggo.



Ja jag har lärt mig - innan stressade jag som en tok haha



Vi flyttar nästa lördag ( wow) känns svin konstigt. Kommer du ner något eller?



PUSS

2010-08-17 @ 10:10:34
URL: http://jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: jonna

ja kom på min B-day. Jag har skickat en inbjudan till dig på facebook :-)



Din kofta var nog i bilen när Maths krockade den i julas :-S Skulle ge den till dig då. Skall kolla med hans päron, för det var dom som tömde bilen. Den är nog hos dom då med allt annat vi hade där.



Har du mitt svenska nr?



2010-08-17 @ 11:17:08
URL: http://jonnalauhage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0