Kroatien.

Tänkte visa lite bilder från när jag och Viktor var i Kroatien för någon vecka sedan. Vi var på Makarska riviäran. Vi hade en helt underbar semester tillsammans. Vi har badat och solat, tittat på solnedgången, ätit god mat och druckit drinkar och vin. Vi träffade några trevliga svenska som vi var ute och festade med två dagar, annars har vi bara umgåtts med varandra och haft det helt fantastiskt jag och min älskling. Jag älskar och resa med Viktor och vi har redan hunnit med att besöka ganska många platser runt om i världen, och vi håller redan på att planera en eventuell resa i höst.
Jag hade varken med mig plattång eller locktång och sminkade mig endast en gång, så mitt hår och hy har verkligen fått vila, såå skönt.

Kommentarer
Postat av: klara

vilka härliga bilder! Ni ser ut att haft de bra=)

2010-08-04 @ 11:07:37
URL: http://gochick.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0