kräftskiva.

I torsdags efter jobbet åkte jag och Viktor hem till mina föräldrar på västkusten, Onsala för att gå på TIESTO som spelade på Trädgårn i Göteborg. Det va sjukt bra=) Förra helgen vankades det stor kräftskiva här hos mamma och pappa, eftersom vi missade den så hade vi en till igår. Mamma och pappa, jag och Viktor, och tvillingarna med sina killar. Efter alla kräftor kollade vi allihopa på filmen män som hatar kvinnor, GRYM film! Nu har jag precis lagat en grym middag till min man, tvillingarna och deras killar. Nu ska vi kolla på fotboll, sedan drar vi in till stan för att antagligen gå ut. Vi har även hunnit med att kolla på massor med bilar (vi tänkte köpa en bil) idag, och så var vi ute med båten och fiskade. Åh vad jag älskar havet och vårt älskade västkusten, men Stockholm är inte dumt heller. Men man uppskattar allt här så mycket när man väl kommer hem, det är det som är så bra=)

Nu fotboll Sverige-Ungern.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Halloj! var tvungen att kika in här när jag såg en bild på havskräftor på facebook. Jag är otroligt avundssjuk, önskar att vi hade riktiga skaldjur här i Brisbane. Ser också att ni har 1 insjökräfta, är det bara för att göra viktor glad? ;)



Kram

Christoffer

2009-09-06 @ 04:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0