influence.


Just nu ligger jag och bläddrar i Mary-Kate och Ashley Olsens bok Infuence. Har velat ha den sen den släpptes men aldrig köpt den, men så i helgen fick jag den av min Viktor. Från och med nu börjar min samling till min bokhylla jag någon gång ska skaffa. Tycker egentligen att det är skit fult med en bokhyllor, men detta ska inte vara en "vanlig" bokhylla, den ska ha stil och bara vissa böcker kommer att få en plats i den.

Viktor spelar match så jag har hela lägenheten för mig skälv, vilket ibland är ganska skönt. Då kan jag spela vilken musik jag vill eller kolla på vad jag vill på tvn, som jag tex ska göra nu. Svenska Hollywood fruar!!!!!!


Kommentarer
Postat av: frida

hej emelie!

var du oxådär?? det var ju så sjukt mkt folk bara..

hoppas allt är bra med dig! :-)

kram

2009-09-15 @ 17:35:44
URL: http://fridalinneakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0