fredag kväll.


pic: fashiontoast

Hösten har knappt landat och jag längtar redan bort till varmare breddgrader. Jag hoppas att vi åker på någon weekend resa i höst till något varmt ställe. Då kommer jag att gå klädd så här!!
Just nu sitter jag hemma i soffan, inlindad i en filt med datorn och ett glas vin, och kollar på idol! Måste erkänna att jag gråter när jag ser hur jäkla lyckliga dom som går vidare till kvalet blir, shit vad glada dom blir! Snart kommer V hem från sin match, då ska vi beställa grekisk mat och mysa ner oss i soffan! Länge leve fredags mys!!!


Kommentarer
Postat av: A

Emelie. BLOGGA MER !!!!! Jag vill läsa mer om dig och fler bilder på dig !!! :D jag älskar att läsa din blogg. Är inne flera gånger om dagen...



Älskar dig<3

2009-09-30 @ 18:58:11
URL: http://majoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0