lördag.



Jag hade på mig:
Tröja från Monki
Lack tights från Lindex (tror jag)
Boots från Prime
Armband från piece by piece och Efva Attling+ massa olika halsband



Viktor!
Igår förmiddag var jag och Viktor iväg och fick massage, 1 timma var! Åh så skönt det var, sådan vardagslyx borde man verkligen unna sig oftare. Sedan åkte vi till Viktors föräldrar på landet utanför Köping. Där möttes vi av en charmig fördrink och tilltugg till det, sedan satte vi oss till bords och bjöds på hummersoppa och champagne till förrätt. Till huvudrätt blev det oxfile med potatis, jätte god sås och grönsaker. Åhh, det var så gott, vi blev så mätta (jag är typ fortfarande mätt) så ingen orkade desseren! Nu ska jag springa ner och hjälpa till med frukosten.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0