090930.





Klänning, HM
Kavaj, Monki
Skor, Carin Wester för Weekday

Här kommer en sen outfit från helgen. Vi var ett gäng härliga tjejer som började kvällen med vin, tilltugg och efterrätt, sedan bar det av till Berns. En jätte trevlig kväll!



Är hemma själv ikväll för Viktor jobbar med sitt event han håller på att ordna. Efter jobbet var jag på ett hårt träningspass, sedan gick jag hem och lagade mat och kollade på Idol, och jag måste bara berätta för er, att när man är ensam hemma kan man ju laga sin absoluta favoriträtt. Precis det gjorde jag ikväll och OMG, det va så jäkla gott!


Pasta och tomatsås med räkor, crabfish, mossarella, tomat, basilika och vitlök.

Kommentarer
Postat av: elin

så snyggt!

2009-10-01 @ 10:15:51
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

gud vilka underbara skor!

2009-10-01 @ 22:44:28
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/
Postat av: lill sis Elin

Snygga skor<!

2009-10-04 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0