idol-nicklas.

Jag har stenhårt följt Idol under alla auditions och kval i år. Sjukt vad alla är duktiga. I kväll är det jag som kommer sitta bänkad framför tvn med godisskålen och jag kan ju säga att jag kommer inte att heja på någon annan än våran Onsala kille Nicklas Hocker. Jag har nog alltid vetat att han är lite musikalisk av sig, men så här bra visste nog inte många att han var. Har ju alltid vetat vem han är då jag gick i samma klass som hans äldre bror som liten, och tvillingarna gick i samma klass som Nicklas och Elin var "ihop" med honom(haha) Så man har allt sett honom uppträda på några kabaréer när småsyskonen gick på lågstadiet. Men då var det inte riktigt på samma nivå som nu.


Nicklas uppträder med en KISS låt på mitt gamla dagis Maneten.

Ikväll är det club tema i Idol och Nicklas kommer att uppträda med låten Get the party started med Pink.
HEJA HEJA HEJA HEJA!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0