plåtning.


Charlotte, en av tjejerna som var på besök här i Stockholm  är modell och igår skulle hon plåtas av fotografen Pavel Maira. Jag stylade Charlotte med mina kläder och smycken och Johanna skötte sminket. Vi fotade i tre olika miljöer med fyra olika outfits. Den bästa miljön tycker jag absolut var  grafitti väggen. Jag tror det kommer bli super fina bilder. Dom är klara om två veckor, då får ni se resultatet. 

Igår gick vi till Village på Norrmalms torg. Det var en riktigt lyckad kväll. Stackars Viktor bara som fick sova 1,5 timme innan han skulle upp och jobba igen. Nu åkte Charlotte och Johanna precis hem, och jag ska lägga mig i soffan och glo på tv. 





Här bor tydlingen många hemlösa...





Studion.


Jag hade på mig skjorta Boomerang, jeans jacka Fornarina, Prime boots och skärp från HM.





I studion.


Jag förbereder nästa outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0