panic.


Håller på att packa för fullt, vad ska man ta med sig??? Har hela sängen full med kläder jag kan tänkas packa ner, men för det behöver jag nog 5 väskor och jag och Viktor ska dela på 1. Shit, Viktor kommer hem om 50 min, då hade jag tänkt vara färdig med både packning och städning, måste vara fint här när vi åker för svärföräldrarna kommer till Sthlm och lånar lägenheten. det är ju Pride festivalen nu, då är det kul att vara i stan. Nej, nu måste jag skynda mig. Varma mackor ikväll btw, mums!!!

Ciao



Kommentarer
Postat av: jonna

Åhh gumman. Hoppas ni får det så bra. Du e värd en liten tripp tycker jag, eller ni båda är. Victor som jobbar så hårt. Vad söt han är som verkligen vet hur man gör Emelie glad hehe

Grattis i efterskott. Jag suger på datum, hoppas du inte hatar mig. PUSS

2009-07-31 @ 07:45:42
URL: http://metrobloggen.se/jonjon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0