götet.

var hemma på västkusten förra veckan. Hann med otroligt mycket, åkte ut med båten, solade och badade, fiskade krabbor(!) ute och åt med vänner, mys med vänner, räkfrossa och trubadur med familj och grannar, mammas födelsedag med kalas, shopping, ägnat otroligt mycket tid till mina underbara syskonbarn, en del festande och bara njutit av livet. 
Dagen innan jag skulle flyga hem till Stockholm igen hade jag en väldigt trevlig ute kväll med Jonna och lite annat folk. Vi hade sjukt kul, men frågan är om det var värt smällen dagen efter??? Jaa, det va det faan, tack vara jonnas vurp, inte bara 1 utan 2 på ca 30 sek. Bra jobbat!!

Jonna ställer sig på ett halv högt bord och dansar, det hala golvet och höga klackarna gör att jonna ramlar handlöst ner på golvet. Jag skrattar så jag tror att jag ska dö. Jag talar om för jonna att det va nog bara var dom där killarna bakom henne som såg det (NOT) Hon har nu satt sig ner på en stol och vänder sig genast om för att tala om för killarna varför hon ramlade (det va faktist golvets fel, och hon gjorde det minsann med stil;) då välter hon baklänges med stolen, Hahaha, fattar ni att jag och killarna fick oss vårt livs skratt. Jonna, du gjorde min kväll!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0