visit.

Anledningen till att jag är hemma i Sverige och hälsar på är att min bästa vän Linnéa har kommit hem från New York där hon varit i ett år. Bara veckan efter att hon hade åkt till New York kom jag hem från Australien där jag varit i 7 månader. Vi missade varandra precis. Så det innebär att jag inte sett min bästa vän på 1 år och 7 månader. Fattar ni??? Jag trodde aldrig jag skulle klara det, men så, tiden gick fort och nu är vi här tillsammans igen. Känslan jag hade i magen dagarna innan jag skulle åka hem asså, för att inte snacka om bil resan hem, fy f*n vilken nervös klump i magen jag hade. När vi väl träffades sprutade glädjetårarna. Dom nästan två veckorna jag är hemma i Götet ska vi tjejer även hinna med en resa till vår bästa vän Linda som pluggar i Växsjö, så på fredag bär det av och det ska bli grymt kul. På söndag åker jag tillbaka Oslo igen, Linnéa åker med och stannar till Onsdag.



Det blev utgång i fredags. Jag och Linnéa


Det blev en ganska enkel outfit, men svinrygg till frisyr.
Paljett tights från bik bok.

Nu ska jga in till Göteborg och luncha med tjejerna, jag hoppas att det blit thaimat=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

UNDERBART att ha dig hemma mitt hjärta!! Kan inte förstå att vi har varit ifrån varann så länge... Love you!

2009-02-23 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0