älskade göteborg.

Idag har jag spenderat dagen med mina underbara tjejer. Vi började med lite ärenden i Kungsbacka, jag, Linnea och Matilda. Sedan åkte vi till Göteborg och lunchade, det blev thai, mums. Vi mötte upp 2 tjejer till, även dom med namnet Linnea och en Matilda och hade en lång mysig fika. När fiket stängde drog vi hem till Linnea i Majorna och drack te och pratade om allt. Vi hann även med en pytte runda på stan. Det bästa av allt, BEYOND RETRO har öppnat i Göteborg, det kanske är den bästa butiken som finns. Där inne kan jag lätt slå ihjäl ett par timmar. Jag ska in imorgon också=)





Jeans skjorta - h&m
T-shirt - weekday
Kjol - h&m

God Natt..

Kommentarer
Postat av: elvira

du e såååå fin gumman!!! :) coolt med fashion week i oslo.. jag har det bra hemma men jag saknar er.. hur är götet??

2009-02-24 @ 23:09:10
URL: http://elvirajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0