let it snow, let it snow, let it snow.

Shit vilket snökaos vi har här i stockholm, det har snöat som bara tusan hela natten och dagen. Nu hoppas jag bara att det kommer lite i Göteborg också och att det håller sig kvar till julafton, det hade varit så mysigt. Dagen har gått ganska fort idag, några möten och ett seminarium om bröstcancer på Karolinska Institutet, och så har jag vaccinerat mig, eftersom jag är väldigt spruträdd så har jag dragit ut på det men nu är det gjort och jag är väldigt nöjd.

Idag kommer Johanna och Robban til oss, det ska bli så jäkla kul. Ska nog styra upp en riktigt god middag med lite vin och massor med snack ikväll.. åh jag längtar. Dagarna bara springer iväg och på torsdag ska jag på julfest sen är det fredag och då åker jag hem till Göteborg för att fira mina tvillingsystrars 18-årsdag, där jag stannar ända till dagen innan nyårsafton då jag åker tillbaka hem till Stockholm igen.
Nu ska jag fixa naglarna snabbt och sen börja dra mig hemmåt.
Trevlig tisdagskväll!!

Kommentarer
Postat av: TB

Hej Emelie! Satt här hemma och kom och tänka på dig helt plötsligt=) har ju inte sett dig på jag vet inte hur länge. Hoppas allt är bra med dig och så önskar jag dig en riktigt GOD JUL =)

2009-12-16 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0