The One

Igår när min älskade Viktor kom hem efter jobbet fick jag ett paket. Det är andra paketet jag får på en och en halv vecka nu + tio röda rosor. Små paket och överraskningar bara så där är det bästa som finns, blev så himla glad. Han är världens bästa på att vara helt underbar. Älskar dig så hjärtat.

Vad gömmer sig i paketet??




En parfym och shower gel från Boss femme och en body lotion från Burberry =)




Förra veckan låg det en ansiktskräm från Chanel i paketet =)




Han är nog världens mest underbara. Förutom att han lämnat mig ensam hela helgen för jobb i sverige eller nåt. Saknar dig.

Ha en undrabar lördag allihopa

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej vad gullig han är!



Och förlåt em! jag hittade inte din bok!! jätte ledsen, kanske kan hitta den i en vanlig affär och skicka den til dig??=)

2008-09-28 @ 20:15:51
URL: http://highonlife.devote.se/
Postat av: Natalie

jaaag veeeeeeet!! den är så härligt rosa! hur är det med dig annars då gumman =)?

2008-09-30 @ 13:16:49
URL: http://peace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0