monday.

Ja då va man tillbaka i Oslo efter en super helg i Stockholm. Vi gick på stan hela lördagen, lunchade i gallerian på värsta goda thai resturangen, det blev sushi till förrätt, pad thai till huvudrätt och så ett glas rött på det. När butikerna stängt tog vi ett glas vin på Sturehof innan vi gick hem till Calle och Malin (som vi hälsade på) för att ha förfest och äta massor med gott tilltugg. Efter en trevlig förfest gick vi till ett ställe som jag inte minns va det hette, ett stort faktist riktigt bra ställe på Kungsgatan. När vi köat ett tag för att hänga in jackan och jag äntligen skulle få min drink, vem springer man inte rätt in i då på väg till baren, jo Alexander Scherdin, haha, det va såå otippat! En lyckad helg trots tajt med tid.



I bilen på väg till Sthlm



Calle och Viktor




Jag och VIktor på Sturehof


mums..


Malin och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0