sick.

Viktor har legat sjuk här hemma nu i 4 dagar, och nu är det tydligen min tur. Hade jätte ont i halsen igår kväll och det va inte bättre idag inte, utan mycket mycket sämre. Orkar inte bli sjuk, inte nu i helgen, och inte idag, jag som ska på personalfest ikväll!
Viktor har lämnat mig en stund, eftersom han är teamleader så måste han kolla så säljarna gör sitt jobb fast han är sjuk. Själv ska jag kolla på lost och äta gröt innan jag hoppar in i duchen och sedan ger personalfesten en chans, det blir nog hårt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: cammie

ah,bor du i i oslo också =) kul! ja,jag har bott här nu i över två år. trevlig stad. Jobbar du eller vad pysslar du med?? =)

bor starx ovanför Carl Berner, sinsen. du då?? =)

2008-10-11 @ 21:51:51
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0