louboutin.

Vi hade så mysigt igår jag och Jonna. Hon lagade jätte god middag, lax, mums. På lördag ska vi ha ännu roligare gumman, då blir det fest! Idag på morgonen var jag och Jonna nere på Kamikaze, vår älsklings butik som ligger här ute på Bogstadveien precis vid mig. Vårt ärende var att prova skor, Christian Louboutin skor. Vi har bestämt oss, vi ska ha varsitt par. Det fanns tyvärr inte våra storlekar nu, så vi satte upp oss på "kundvänte lista" och dom blir förhoppningsvis våra i november=) Jag längtar!!!!
Antingen blir det dom här i svart skinn (inte lack), eller med uppen tå i svart skinn, tror det blir med uppen tå, känns så.






En glad Jonna igår kväll




Nu ska jag kolla på entuorage

ciao

Kommentarer
Postat av: Malle

Oh jag gillar din blogg.

2008-10-04 @ 11:57:52
URL: http://www.metrobloggen.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0