sunday.

igår efter jobbet kom mina jobbarkompisar och viktors jobbarkompisar hem till oss på förfest, en riktigt rolig sådan! Jag var trött efter en låång arbetsdag men jag ryckte upp mig och gick ut ändå. Jag blev inte direkt piggare av att gå upp och jobba idag. Nu är jag iaf äntligen hemma och Viktor är och hämtar pizza. Alla levande ljus i lägenheten är tända och nu ska vi bara mysa ner oss i soffan med en film. Imorgon väntar en ny arbetsvecka.
Nu börjar det bli lite julkänsla faktist, nu är hela Oslo julpyntad.

Killarna var inte riktigt lika sugna på att posa som oss tjejer, hahaha










Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud va roligt med hela oslo ganget! :) Onskar jag ocksa lunde varit med pa ett horn, haha... Jag var i miami en snabbis igar, vi kommer ha saaaa sjukt kul dar alskling!!!

2008-11-24 @ 14:36:33
URL: http://linneahanssons.blogg.se/
Postat av: jonna

Hej på dig din buse. Dags att börja blogga lite mera =)

Puss

2008-11-25 @ 22:15:24
URL: http://metrobloggen.se/jonjon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0