love the life you live.

japp då va det fredag, den efterlängtade helgen är här. Den här veckan har gått fruktansvärt fort, hann knappt blinka så va det helg. Det är underbart när veckorna går sådär fort, tycker fortfarande det känns som typ tisdag eller nåt. Jaha gott folk, va sker en sådan här trevlig fredags kväll då? Själv sitter jag hemma med ett glas rött i min hand, beundrar mitt nyinköpta, helt insane snygga skärp och lyssnar på ebba grön (min bror lärde mig i väldig ung ålder att lyssna på ebba grön)
Sitter även här och drömmer mig långt bort mot beachen i miami, magen kurrar men jag sitter alldeles för skönt här i soffan för att pallra mig upp och göra iordning en sallad eller hoppa in i dushen.



bälte från zara

ciao amigos

Kommentarer
Postat av: Anna

jisses vilket snyggt!

2008-11-29 @ 15:09:43
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoppas drommen om miami snart blir verklighet alsklingen! Snyggt skarp babe ;)

2008-11-29 @ 21:25:39
URL: http://linneahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0