good morning.

eller a, kl är ju rätt mycket nu, men är man ledig så är man. Har precis ätit frukost, sitter och kollar på the voice, live your life med rihana är ju bara såå bra. Ska vandra bort till Jessica snart, stackar sitter hemma och väntar, att jag aldrig kan lära mig att skynda mig. Vi ska ner på stan och handla lite saker. Ikväll är jag helt ensam hemma och då ska jag sätta mig och pyssla med mina julkort jag ska göra, ska tjuvstarta med lite julmusig och pepparkakor också.mys! Nu måste jag verkligen rusa! Btw, det är ju tydligen värsta snöstormen i sthlm, undra när snön kommer till oslo?? inte allt för snart hoppas jag!! Ha en underbar dag!




over n' out


Kommentarer
Postat av: Anna

snyggt!

2008-11-28 @ 12:19:58
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0