081121.

Igår va vi ute en sväng, på sterio. Dom har precis börjat köra torsdagar, så det var inte så mycket folk, men vi hade riktigt kul ändå, 20 kr för öl och shots, det du! Jag är ju då inte ett så stort fan av öl, men men, jag offrade mig denna gången. När vi kom hem vid tre tiden sa vi hej då till John för denna gången, han har varit hos oss nu i 2,5 vecka men nu skulle han tillbaka till Miami.
Idag har jag varit ledig, jag drog hem till Jessica imorse för värsta dunder frullen, sedan gick vi ner på stan. Köpte massa julpynt och julpyssel. Jag älskar julen så jag ska se till att vi får det riktigt mysigt och mycket julstämning här=)
Efter några timmar på stan gick jag hem och storstädade, sedan lagade jag middag till mig och min älskling, torsk och potatis, mums!!!
Nu ska jag hit the bed, V har redan somnat på soffan..














Idag, lite halv sliten där..


over and out

Kommentarer
Postat av: A

FATTAR DU HUR MYCKET JAG SAKNAR DIG ELLER?

2008-11-22 @ 16:02:31
URL: http://highonlife.devote.se
Postat av: Linnea

Gud va fin du ar alskling! Just nu glassar jag i ft lauderdale med familjen, ikvall blir det miami :) Hoppas allt ar bra med dig! Saknar dig sa sjukt mycket hjartat!

2008-11-23 @ 19:59:28
URL: http://linneahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0