Vill alltid ha sommar

Åh vad jag älskar detta sommar väder! Man kan ju nästa säga att jag har mitt sommarlov nu, har ju varit ledig nu i två månader, en månad i Thailand och så kommar man hem till denna underbara värmen och får ledigt en månad till, jag kan säga att det är så skönt. I sommar blir det inte mycket ledigt jobb 6 dagar i veckan i Norge, så jag njuter allt jag kan nu.
I söndags va vi på Liseberg jag, Viktor och syster A. Jag är ju lite av en fegis så jag åkte ju inte så mycket, men A och V gick på dom läskiga grejerna, uch! Godis vann jag iaf, det tyckte jag va kul, haha!

Igår kväll åkte jag och V till golfbanan och slog en hink, jag kände att det va ett tag sen sist. I veckan ska vi ut på en 9 håls bana, så jag undrar hur det kommer att gå, men det ska bli kul iaf!


image94
Syster och jag på Liseberg


image95
Den finaste


Nej, nu vill jag ut i solen=)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0