Valborg

Tänkte berätta lite snabbt om valborg som vi firade i Uppsala. Åka till Uppsala över valborg är verkligen något jag rekomenderar, såå kul hade vi det! Vi var uppe redan vid 6-7 tiden på morgonen, åkte gjorde vi runt 9 kanske. Man måste vara i god tid för att hinna med champagnegaloppen som är redan på förmiddagen. Jag, Viktor och Carl åkte iaf till Stockholm för att hämta Calles tjej, Malin,  vidare till Uppsala för att festa, träffa kompisar, träffa vänner från Australien och bara ha sjukt kul=) Incheckning på Uppsala hotell, sedan va det bara att skynda sig ut bland alla människor. När vi kom dit va det redan packat av människor och jag trodde att jag hade hamnat på en festival utan tält. Vi slog oss ner bland tusentals människor på våran rutiga filt och festen hade börjat, haha! På kvällen gick vi ut på ett ställe som heter Saluhallen, så kul hade vi.



image92  image93



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0