Panik

Nu är det måndag och jag börjar få panik, för jag vill verkligen komma iväg till Norge. Allt strular med vårat jobb. Det va tänkt att vi skulle jobba på ett företag som heter face 2 face, där jobbar man i resande team som säljare för rädda barnen. Jobbet verkar verkligen kanon, as bra lön och gratis boende på hotell, när man jobbar i Norge tjänar man mycket mer än i Sverige, men där imot kostar det skjortan att leva där. Så det va det som va så bra med det jobbet, att det ingick boende och mat. Men nu lutar det åt att vi ska åka till Oslo och söka jobb där, jobb är nog inget problem att få, därimot nån stans att bo! Vi ska försöka åka nu i veckan, men samtidigt vill jag åka nästa vecka för till helgen får vi i Göteborg finbesök från Åmål, Gävle, Köping, Stockholm och även Australien. Det är Johanna och Robban som vi träffade i Australien, sen kommer Viktors kompisar från Köping och Stockholm och Lindas syssling Dean från Australien som vi bodde hos dom första veckorna i Sydney! Så det hade vart såå kul att vara hemma då, men pengarna måste in nu, efter 9 månaders götta!

Igår visade jag Viktor den fina utsikten över Göteborgs stad från Ramberget, åh va mysigt det va!

Jaja, idag har jag och Viktor vart på stan hela dagen. V har köpt en ny as snygg laptop, och jag köpte mig en vrål snygg klänning, är så nöjd.

Nu ska jag en sväng in till RumpanBar, snacka om helgen som varit med tjejerna, jag och Linnea med respektive hade en trevlig helg här hemma, medans Linda va i New York och Matilda i Norge och firade 17 maj! Så nu ska det skvallras, haha!





Dagens outfit:

image97
Foto: V Jebsen


Skinnjacka Asos.com
Top Gina Tricot
Kjol Filippa K
Blommiga tyg skor Jouels, från Raglady by TARA
Väska Balenciaga
Halsband från Thailand och ett har jag gjort själv
Massor med armband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0