Home sweet home

Då var man hemma igen, i hemstaden på västkusten, och det är helt underbart i detta härliga vår väder. Är väl hemma 1-2 veckor innan det bär av igen, denna gången inte riktigt lika långt bort, men iallafall till ett annat land, grann landet Norge=)
Här hemma har vi mest umgåtts med familj och kompisar, gått lite på stan, och suttit och njutit av vårsolen på uteserveringar=)


Nu tänkte jag lägga upp några bilder från vår underbara resa i Thailand och Bali 21 mars - 24 april 08.

image82
Viktor och Robin


image84
Jag och Viktor


image83
Mitt hjärta


image85
Vi i solnedgången i Krabi


image86
Jag i solnedgången på Koh Samui


image87
Packning för två! Jag i väntan på buss mot Krabi i Kuala Lumpur


image88
Så här såg killarna ut efter våran moppekrasch!


image89
Vattenfestival, galet!

image90
Älskling, du gjorde resan helt underbar, du är bäst.


Kommentarer
Postat av: Jonna's liv

Hej gumman! Ja det var typ ett år sedan känns det som. Hörde att du åker till Norge nu i veckan... kul du =)
Puss

2008-05-07 @ 09:07:56
URL: http://www.jonnalauhage.blogg.se
Postat av: Calle

Hej! Tack för en grym valborg i u-sala Viktor o Em!

2008-05-07 @ 09:56:06
Postat av: Linnea

Underbara bilder gumman!! Ser ut som om resan var toppen :) Hors snart hjartat, LOVE YOU.....

2008-05-12 @ 03:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0