Helgen

Söndag är här, vet inte vad jag tycker om söndagar igentligen, oftast gör man ingenting vettigt ( som denna söndagen) fast endå är det skönt att inte göra nånting alls. Fast jag föredrar nog att ha saker att göra än att inte göra något alls!

I fredags var jag, Viktor, Linnea, Andreas och Markus hemma hos mig! Vi drack mängder av vin, rosè, cider och öl, vi spelade spel, och bara hade trevligt till ca halv fyra tiden då några av oss deckade, haha!
Lördagen tillbringade jag på stan med V, Anna och en fruktansvärd huvudvärk. Ännu jobbigare blev det av alla människor som trängdes i stan, alla avstängda gator mm, detta pga Göteborgs varvet. Vi käkade bakismat och hängde på Röda korset och Myrorna. Ville ha lite kul på kvällen trots bakfylla så jag kilade in på ON OFF och köpte mig ett Guitar hero. När jag kom hem överlycklig för mitt nya spel fungerade det inte i min dator. Blir man förbannad eller??? Så det blev hyr film och saft istället.

Nu ska vi ut på en liten road trip=)


Fredagens outfit:

image96

Klänning Rabens Saloner
Väska Åhlens City
Gladiator sandaler Din Sko
Armband från New York, Australien, Raglady och Efva Attling


Ha en fortsatt trevlig söndag!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linnea

DU ar saa himla fin hjartat!

2008-05-19 @ 17:14:57
URL: http://linneahanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0