Tja!

Sitter här på mitt hotell rum på sveavägen i Stockholm, har precis ätit frukost, och har nu en timma på mig att göra mig klar och packa iordning mina grejer. Sedan bär det av till Arlanda!  Planet går 14.00.
Hade en supermysig dag på stan igår, åt grymt god middag med famijen, grym förrätt och det godaste vinet jag druckit på länge. Avslutade kvällen på ett rock ställe med Colegate och hans polers. Mycket trevligt!

Nu måste jag skynda... Åh vad jag längtar tills jag landar i Bangkok,, weiiii

Jag och linda har hamnat på samma plan hem från Bangkok om en månad, hur stor är den risken liksom, Saknar dig gumman!!

Btw, det är typ snöstorm ute i Stockholm och det ska bli grymt härligt att lämna detta land ett tag och komma lagom hem till våren, som innebär uteserveringar, brillor och vår kläder=)

Ha det underbart!

Kramar Emelie

Kommentarer
Postat av: elin

och elin saknar redan sin storasyster.. vill ha dig hemma nu!
dont hold back gumman (L)

2008-03-25 @ 12:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0