Rusk

Ikväll är det verkligen regn och rusk ute, det är typ storm, väggarna i mitt sovrum liksom vajar känns det som, haha! Jag trodde verkligen ett det var våren som hade kommit härom dagen då jag hade solbrills och vår jacka på mig, men nehe, inte det. Igår började det till och med snöa. Tur att jag lämnar detta land nu när vädret inte kan bestämma sig vilken årstid det igentligen är. Jag kommer iaf komma lagom hem till nyutslagna knoppar på träden och Vår=)

Nu är jag helt slut, har jobbat nästan 10 timmar idag. Det ska jag även göra på fredag, men imorgon blir det halv dag för på morgonen ska jag till sjukhuset. Är bara ledig en dag på två veckor nu, Emelie är nog inte riktigt van vid detta, hahaha!!

Idag har jag köpt nya jeans, mörka bootcut. Så rätt!!

Imorgon ska jag upp tidigt, så nu ska jag Hit the bed!!!

Puss & kram syns på stan!

/Em<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0