One night in Bangkok

Sitter just nu pa Bangkoks flygplats och har precis traffat min alskling, saa himla underbart, den harligase kansla pa lang fick jag nar jag sag honom ga dar. Ah vad jag ar glad nu!!!
Att boka flyg till Bali pa flygplatsen va svin dyrt, sa nu ska vi bege oss in till Bangkok, hoppas vi kan hitta ett flyg som gar imorgon!
Klockan ar ca 8 pa morgonen och det ar redan grymt varmt!

Nej, nu ska vi leta pa en taxi eller nat!

Ha det underbart, det har jag..

Btw, Glad Pask

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linnea H

Jag ar sa himla glad for din skull hjartat! Hoppas ni far en helt underbar manad nu, hall mig uppdaterad :) Pusss

2008-03-22 @ 17:29:47
Postat av: Linnéa

Haha denna stund har du längtat efter...Alla ciggpauser vi suttit och prata om denna man. Ta med honom hem så jag får se om han va värd det ;). Ha de bäst era turterduvor. LÖÖÖÖV

2008-03-22 @ 23:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0