Inte långt kvar!

Imorgon när jag vaknar är det bara 17 dagar kvar tills jag är på Arlanda och ska åka iväg till Thailand. Längtar såå...

Idag började jag tidigt på jobbet, efter jobbet va jag på ansiktsbehandling, var även och fick mina ögonbryn fixade. Brukar vanligtvis göra denna behandling varje kvartal, men nu va det ett tag sen eftersom jag har varit i Australien, så det gjorde lite ont, fast det är en skön-ond känsla.
Har även varit hos husläkarna och blivit vaccinerad mot Hepatit A och B. Fick en spruta i höger arm och en i vänster. Jag är grymt sprut rädd, och det gjorde svin ont, så det va inte kul! Nu är det bara två sprutor kvar, usch!

I helgen, då jag var ledig tillbringade jag både lördag och söndag på stan med syster A. Vi shoppade en del och hade det bara supermysig. Jag hoppas våren har kommit för att stanna, det var riktigt soligt i helgen!


Har hittat en jacka jag vill ha, funderar på att klicka hem den=)=)

Ha det bra!

/Emelie

Kommentarer
Postat av: \/

Älskar dig!

2008-03-05 @ 16:42:41
URL: http://jebsens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0