Breakfast at Tiffany's?

Nja, inte direkt denna morgon. Åhh vad jag inte ville gå upp ur sängen imorse. Låg kvar lite längre i sängen, men sen var bara att pallra sig upp, stressa i mig en snabb frukost och skynda till jobbet!

Nu försöker jag skriva en lista med saker som jag måste köpa inför min resa. Hela veckan har jag kommit på säkert 100 saker jag måste köpa för att överleva på Bali, men nu kommer jag inte på en enda sak, så är det alltid!

Imorgon är jag ledig. Mina lediga dagar brukar jag tillbringa på stan! Kanske blir så imorgon också, är sugen på att shoppa=) Men det är jag ju alltid... shopaholic...!

Ha en underbar lördag=)


13 dagar kvar

Ciao
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0