12 timmar kvar!

japp, så många timmar är det kvar tills jag sätter mig i bilen och åker till Stockholm! Där ska jag tillbringa en hel dag på stan, Äta gott på kvällen och träffa min kompis Robin! Ska sova en natt på hotell för att sedan på fredag kl 14.00 sätt mig på ett plan mot Bangkok..  Äntligen, så som jag har längtat!! Ska bli så skönt att bara vara i värmen, surfa, shoppa, festa och bara få vara med Viktor en hel månad!
På vägen till Stockholm ska jag även stanna till i Köping, (vet inte vilken del, kanske en annan del, haha!) och träffa Viktors föräldrar och lämna lite grejer!! Det ska bli kul!

Inhandlade allt det sista igår, smink, en väska, lite underkläder, och massa annat jag behöver ha med mig!
Jag hoppades på att min ur snygga skinnjacka som jag klickade hem förra veckan skulle komma idag, men inte det nä!

Nu, en timma kvar på jobbet, sen blir det en snabb fika med tjejerna, sen hem och packa, packa och städa!


Ha en underbar påsk=)

Kram Emelie


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du far en helt underbar resa hjartat!!! Tanker pa dig....

2008-03-20 @ 01:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0