Tjenare!

Kl är 5 på måndag eftermiddag! Om en timma ska vi spela fotboll, Team Genesis 1.

Helgen har varit helt ok, tog det lung i fredags. Tidig lördag kväll tillbringade vi (ett stort gäng tjejer+ robban, karl & Chris) i Soutbank, mycket mycket trevligt med vin, take away mat och massor med tjej snack, då killarna för det mesta satt lite längre bort. Sedan drog jag och Linda vidare till The Met, Linda tröttnade efter ett tag och drog hem och kvällen slutade sådär för mig..

Igår söndag blev det bowling, mitt lag vann såklart=)

Nu, en vecka kvar tills mitt plan lyfter mot Sydney, vidar mot Singapore, sedan Paris, och tillslut mot ett kallt Sverige!
Göteborg, Here I come..
Men jag vill inte=(


Ciao/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0