Vår i luften!

I dag mår jag riktigt bra=) Står här på jobbet och är väldig glad för att jag slutar redan kl 15. I dag är det verkligen vår i luften, I morse åkte brillorna på, men dock lite kallt med endast jeans jacka, min nya halsduk som mormor stickat till mig åkte också på, gillar evrkligen den!
Fick precis beröm av en kund för mitt urläckra, mörkt blodröda nagelack som jag målade på igår.

Efter jobbet blir det nog en kort shopping sväng. Ska hälsa på syster på bodyshop, där jag nog ska köpa en ny bodylotion med doften Granatäpple, luktar såå gott. Ska även boka tid för ansiktsbehandling, blir nog en djuprengöring med massage=)

Igår köpte jag min urläckra sminkväska i rött lack. Är så nöjd. Hann även med att besöka solhuset. Vill ju inte vara blekast på beachen på Bali. Viktor solar som aldrig förr, det är säket bara för att han vill vara mycket brunare än mig på Bali.. morr...

Mitt nästa köp är en ny skinnjacka! Är trött på min gamla. Måste även inhandla mer vår och sommar toppar, som jag även kan ha på Bali.


Nu måste jag back to work, ska städa och fixa färdig lagret som jag höll på med igår, blir nog ett bra resultat=)


Cheers!
/Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0