Tjabba Tjena Hallå!

Hej!

Nu har presis ätit världens godaste spagge med ksås, som jag själv lagade till min familj, mums!!

Idag gick jag upp tidigt, pratade ett tag med Viktor på telefon. Sedan åkte jag till min syster i Vasa, käka lite, och drog ner på stan. Idag köpte jag mig ett par skor, en ur läcker väska, blå tights och ett linne från H&M Organic Cotton=) Mycket nöjd med dagens köp. Måste även tillägga att jag köpte en väldigt fin jacka igår=)

Imorgon väntar sjukhuset i halmstad, kul att jag måste dit på torsdag också, på själva alla hjärtans dag! Så nu ska snart alla 14 stygn bort=) Äntligen slipper jag se ut som ett fån när jag går på stan!!!

Under tiden jag var i Australien öppnade Efva Attling en butik i Göteborg, idag hittade jag ett armband som jag nästan skulle kunna döda för! Vill ha, vill ha!!



Nu är snart resan till Thailand bokad=)=)=) sen blir det Bali!



Nu Gossip girl hos Nathalie.


Ciao!
Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0