My fair lady

Igår va jag och tvillingarna och såg My fair lady på GöteborgsOperan. Grymt bra va det! Älskar att gå på musikaler och sånt, så kul! Igentligen ville mamma också gå, men hon har redan sett den 2 gånger, så bra tyckte hon den var, haha!

Står här på jobbet nu, väldigt dött här nu innan löning. Dagarna börjar gå mot helg, som betyder Ledig för min del, såå skönt!

Efter jobbet idag ska jag hem och passa Brors dottern Nellie. Världens sötaste unge! Då ska vi gå till lekplatsen=)

Är så trött på min mobil ( fast jag har använt den i ca 3 veckor bara) så jag vill ha en ny, vet bara inte vilken jag ska köpa!! Idag kommer min lillasyster att få sin nya mobil Samsung P520 Armani hem levererad till dörren och ska personligen ta imot den, det är fan inte illa. ( mobilen finns inte att få tag på i Sverige)


image78
Såå bra..



Nu måste jag kila,
Ciao/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0