Jobba jobba och jobba!

Innan jag åker till Bali kommer det att bli ganska mycket jobb. Man måste ju försöka jobba ihop resan liksom! Kommer att jobba alla veckodagar och ibland helg. Väldigt skönt att vara ledig helger faktist, även om det är då man tjänar bra och det är då det är mycket folk och mycket att göra. På vardagarna är det nämnligen inte mycket folk, så det blir låånga och sega dagar. Tur att jag har Sara som oftast är här när jag jobbar. Idag jobbar jag därimot ensam från halv 1 till 19.00, för att Sara skulle till tandläkaren eller nåt. Men men, då har jag ett perfekt tillfälle att blogga lite som jag annars inte är så bra på.. !

Dagarna kommer att gå så himla långsamt denna månaden, för jag längtar så mycket efter Viktor och Bali, och nu är det inte långt kvar. 31 dagar för att vara exakt! ååå vad jag längtar!

Efter en månad på Bali och i Thailand ska vi hem till Sverige igen för att packa väskorna igen och denna gången bege oss till Norge för jobb. Det är ett sälj jobb för rädda barnen, och vi kommer antagligen att resa runt mycket. Det ska bli så kul att få vara så mycket med Viktor, weeiiii.

Även om det låter som jag har mycket planerat så har jag panik för vad jag ska göra efter sommaren, asså jag har ingen aning vad jag vill mer än att få en egen lägenhet. Ska jag jobba, plugga, plugga upp betyg, eller resa??? Jag har ingen aning. Men nöjd är jag bara jag får vara med Viktor, inga distans förhållande här inte, no more.


Back to work..

Take care

Ciao/ em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0