Hola!

Kom precis hem från Pauline, haft lite mys kväll och bara snackat! Mys!
Är nu riktig nervös för min operation i morgon, ska inte bli kul=( Önskar jag hade min älsklings fysiska stöd...
Kommer inte kunna sova inatt, men det hade vart rätt skönt eftersom jag ska upp väldigt tidigt imorgon, ska ligga på operations bordet kl halv 7 morgon bitti.. Det tar nog ca 4 timmar, sedan ska jag ligga där helt ensam och må dåligt hela torsdag och fredag=(
Sedan väntar sjukskrivning i 2-3 veckor!

Sen blir det jobb igen på Fornarina i en månad! Efter det bär det av till Bali, ska bli såå kul att få vara med min älskling igen, en hel månad på Bali=)

Nu ska jag och mitt bakterie dödande medel hoppa in i duschen, sedan ska jag bar krypa ner under mitt varma dun täcke=)



Linnéa, jag saknar dig fruktansvärt mycket, du saknas verkligen här, jag är inte hel utan dig! hoppas du har det helt underbart i NY... Love you<3









Sakanar dig älskling..
/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0