Helgen!

Nu är det söndag kväll och jag och min syster Elin som precis har kommit hem från en galen vecka i Val Thorens (avundsjuk) har suttit nere vi havet och tjatat skit med Anna och Filippa. Har varit en seg dag då baksmällan kom från både fredag och lördag. Har varit hos brors tjej, ex??? I don't know, som fyllde år.  Med en väldig huvudvärk fick jag ju andå ställa upp och leka med Nellie ( brors dotter) som var väldigt glad för att jag hade kommit hem från "andra sidan jorden".

Fredagen spenderade jag och syrran på stan, helt underbar dag med strålande sol. Vi fyndade några plagg i en second hand butik i Haga!
På kvällen var vi hemma hos Nathalie och Jessica, hade lite avsked för Jessica som flyttade till Norge i lördags. Sedan blev det utgång på Mingel, vi hade faktiskt väldigt kul.


image72              image74



                    
                                     image75
Syster och jag på stan



Lördagen fick jag inte mycket gjort, låg typ och sov framför tv:n halva dagen. Sedan hade vi grymt rolig förfest hemma hos Boel i hennes nya lägenhet, riktigt kul. Utgången därimot blev inte lika kul. Som vanligt, som det alltid har varit, samma människor mm. Trött på Kba!


Imorgon väntar jobb, har inte jobbat på jätte länge! Börjar två, skönt! Blir nog lite träning innan jobbet, måste ta tag i det. Igentligen är jag sjukskriven för träning och jobb, men men skit samma!


                                                  image76      
                                       

Jag och Hanna på förfest

  image77
Alla Brunetter=)




Kvällens mest spelade låt: Lazee - Rock away


Nu ska jag glo lite på Elle galan=)

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0