Hej igen

Det blev en lyckad kväll trots att min älskling inte var hemma på alla hjärtans dag. Vi var på Ester och åt ikväll, jag åt väldigt god oxfilé med parmalindad sparris och grönsaker, mums va gott det va=)

image68
Nathalie, Jessica och Emelie




Nu är resan bokad och klar till Thailand och Bali, Älskling Here I come...=)=)
21 mars bär det av från Stockholm. En månad är vi borta, kommer hem igen 24 april. Ska bli såå kul och helt underbart!



image62  image63  image66


Idag är det Viktors graduation i skolan, sedan har han en veckas lov sedan 4 veckors praktik, sen ses vi i Thailand=) Hoppas det går bra för dig idag, Jag tänker på dig!


Imorgon ska jag och min lillasyster Anna nog hitta på något kul tillsammans:-)

Nu är jag trött, nu blir det sängen
God natt

Puss!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0