trött.

Igår jobbade jag till kl 3 på natten, låg inte i sängen förens kl halv 4. Imorse när jag låg och sov ringer dom från jobbet, Ingen har öppnat stället!!! Japp, då va det tydligen mig man skulle ringa (av ca 15 pers som jobar på stället) upp ur sängen och kubba ner till jobbet som en skållad (jag vet inte vad). Kom dit 30 min efter öppning. Vi hade TOTAL KAOS i nån timme, Men flinka som vi är fixar vi jenter alltid till det=) Är äntligen hemma nu, ligger i soffan med mitt varma täcke med jordens mens värk. 7 dagars jobb denna vecka, sen ska jag äntligen I veckan har jag handlat lite julklappar, men långt från alla är färdiga. Hade tänkt att handla resten i GBG den 23:e. Brukar bli så, haha!
När jag ska leta julklappar slutar det bara med att jag hittar fina saker till mig själv, denna gången tyckte jag att jag var värd lite nya saker och slog till. Har köpt ett zebra linne, en "får" väst och en väska=) Ska visa bild nån dag.

Nä, nu ska jag playa en film.

See ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0