Torsdag!

imorse vaknade jag i panik, trodde att jag hade försovit mig för jag hade inte ställt klockan, men jag vaknade perfekt i tid. Var egentligen ledig idag, men snäll som man är ställde jag upp för laget när en av tjejerna ville ha ledigt. Så idag jobbar jag från 12- 8. Det kommer vara grymt mycket folk och hela dagen kommer att kunna beskrivas med ett ord, STRESS. Hösten is back, det märks på Tullin's då vi haft en lungn sommar!

Nu måste jag rusa, ska hinna in på H&M på vägen till jobbet!

Idag har Jonna namnsdag, även min gudson John=) Grattis
Läs jonnas blogg här.
www.metrobloggen.se/jonjon

ps. Idag skiner solen=)

Ha en underbar dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna Magnusson

Nu sitter jag på en turismlektion. Jag dör. Jag började halv 1 idag. Jag slutar KVART ÖVER 5 !

Men idag slutar jag halv 5 som tur är.. seriöst?



Och det känns så jävla onödigt, nu när jag ändå med största möjlighet ska BYTA till handel. BLÄ.



Saknar dig Em. Hälsa V !

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS <3<3<3<3<3 lOVE

2008-08-21 @ 15:58:20
URL: http://highonlife.devote.se
Postat av: Mathilda

Åh, det gör den helt klart inte här. Regnigare värre, galet kul, verkligen

2008-08-21 @ 19:59:21
URL: http://ohyesohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0