Tisdag= vinkväll

Igår, tisdag när jag slutat jobba kl 7 gick jag och handlade lite mat, mötte Viktor och vi gick hem och åt, mums! Sedan gick vi ner till Rust, ett trevlig litet ställe som inte ligger så långt ifrån där vi bor. Såklart hade dom andra redan kommit dit eftersom vi alltid är segast, haha! Där satt vi hela kvällen och drack gott vin, hela gänget, jag Viktor, Sömsta, Tim, Aleksander, Chris, Samira, Jessica och Jacqueline. Mycket trevlig kväll=)

Idag börjar jag inte förens kl 5, sköönt! Så nu ska jag äta frukost och kolla på dom två sista Sex and the City avsnitten (då har jag kollat hela boxen, hihi) sedan ut på en promenad, ner till stan och möta mitt hjärta och lämna lite saker som han har glömt hemma..! Sedan får vi se vad som händer.


Jag är förälskad, helt besatt, vet inte vad jag ska ta mig till, kan inte sluta tänka på detta ting, den måste bli min. Kärlek! Det är en väska som jag bara måste ha, det är mitt mål just nu, det var kärlek vid första ögonkastet mellan oss, och den bara måste bli min!!!
Jag säger vilken jag menar och visar bild om det blir vi två, hehe!!!!


ps. Hösten kommer närmare och närmare och snart är den här på riktigt. Laddad? Det är jag=)


Ha en underbar dag
Kram

Kommentarer
Postat av: evelina

svar: haha vet inte det var inte jag som gjorde den. fråga gärna en fråga i bloggen :)

2008-08-20 @ 15:19:30
URL: http://eveeeee.blogg.se/
Postat av: Linda

Älskling!! Saknar dig, vill också ha vinkväll med dig!!

2008-08-20 @ 22:07:31
Postat av: jonjon

En indy kanske???

2008-08-21 @ 08:45:04
URL: http://metrobloggen.se/jonjon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0