Thunder

Vilken natt asså. Vaknade mitt i natten av att himlen öppnade sig, har aldrig skådat så mycket regn. När jag tänkte, nu måste det snart sluta blev det bara värre. Regnet verkligen dånade ner, gick inte att sova. När jag till slut trodde att jag skulle kunna somna om började åskan. Det blixtrade och det  åskade  så högt att väggarna skakade. Jag var livrädd.
Men imorse när jag vaknade hade vi sol här i Oslo, skönt det iaf.
Idag är det fredag, såå skönt, älskar helgen. Det bästa av allt, jag är ledig imorgon=)

Min älskade pojk har fixat Prison Break seson 2 till mig, åh I love it. Ska forsätta kolla lite nu innan jag ska vandra till jobbet!
Ha en underbar dag allihopa

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar dig EM. Jätte mkt.. du anar ibte all skit som pågår nu här hemma.. shitt asså... inte i huset. Vänner kan döda sig själva.!

Iaf... Tänk om jag kunde praktisera i oslo. Tänk vad kul !;)

2008-08-24 @ 18:45:15
URL: http://highonlife.devote.se/
Postat av: Anna

Saknar dig EM. Jätte mkt.. du anar ibte all skit som pågår nu här hemma.. shitt asså... inte i huset. Vänner kan döda sig själva.!

Iaf... Tänk om jag kunde praktisera i oslo. Tänk vad kul !;)

2008-08-24 @ 18:52:18
URL: http://highonlife.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0