snabb blogg

Idag har jag varit ledig på dagen. Power walkade ner på stan, gick förbi V på hans jobb och pussade lite på honom, sen gick jag och köpte jackan som jag så himla gärna ville ha. Fick även med mig en rå snygg skinn kjol hem=) Jag är såå nöjd. Jag ska lägga ut bilder på dom snart, men Viktor har slarvat bort batteriet till kameran så just nu har jag ingen kamera, men det ska fram ikväll!!!!

Ikväll kommer Matilda och Sara till Oslo, ska bli så kul. Jag träffar dom först imorgon.
Ikväll: Jobb.





M-K Olsen


Kommentarer
Postat av: Natalie

Heeej Emelie! va fin blogg du har den ska jag fortsätta läsa =) Vad gör du nu för tiden då? oslo?

Ha det bra, kram!

2008-08-29 @ 14:06:53
URL: http://peace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0